niedziela, 28 kwietnia 2013

No to zaczynamy!

Zawsze wydawało mi się, że pisanie na blogu to łatwa sprawa, otóż nie! Do założenia tego bloga mobilizowałam się pół roku myśląc, że na pewno nikt nie będzie go czytał, jest tyle blogów, że na pewno nikt na mój nie trafi. No cóż, postanowiłam zaryzykować ! Oby mi się to opłaciło, bo myślę, że mam wiele do powiedzenia. Jestem blondynką jak sama nazwa wskazuje i chciałabym przedstawić Wam mój tok myślenia.  Chciałabym pisać o tym, co w XXI wieku ważne, czyli modzie, zdrowiu, sporcie, życiu. Nie chce pisać banalnych notek odnośnie tego jak schudnąć lub o prostych ćwiczeniach na zgubienie brzucha, bo takich notek jest pełno. Postaram się poprawiać błędy, które są wypisywane na stronach internetowych lub przekazywane w mass mediach. Mam kontakt z osobistymi trenerami i dietetykami, a także czytam wiele książek o zdrowiu i fitnessie. Chce Wam przekazać moją wiedzę. Liczę na zaakceptowanie mnie w licznym gronie bloggerów. Wszelkie pytania możecie kierować na maila lub po prostu odpowiem w komentarzu.
Buziaczki, Alex.

3 komentarze: