poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Buty dla biegaczy!

         Tak jak wspominałam w poprzednim wpisie dla mnie i myślę, że dla wielu innych ludzi podczas biegu najważniejsze są stopy. To one pierwsze stykają się z ziemią podczas biegu i pozwalają amortyzować ruch. Przede wszystkim dobre buty przeznaczone do biegania uchronią Cię przed kontuzją kolan,stóp!
        Przede wszystkim poznaj swoją stopę. Możesz postawić na kartce papieru i obrysować ją. Poznasz wtedy kształt stopy, który pomoże Ci w wyborze butów.
       Nie ma określonego sposobu na to jakie buty powinieneś mieć. Sam określ, czy wolisz buty z twardą podeszwą, czy miękką. Wskazówka: Nie może być cieniutka jak w trampkach. Strasznie ucierpią wtedy twoje stawy. Niektórzy wolą bardzo miękką inni trochę mniej. To też zależy, gdzie biegamy. Jeżeli nasza powierzchnia do biegu to zazwyczaj asfalt, który nie ukrywajmy jest twardy to potrzebujemy grubej powierzchni, która nas uchroni. Ale tak na prawdę to wszystko zależy od naszych upodobań, tylko, żeby ta podeszwa nie była za cienka. I buty do biegania wyróżniają się tym, że mają kształt stopy. To na prawdę pomaga amortyzować ruchy.
           Nie mam wybranej marki butów, aczkolwiek mam drugą parę do biegania z adidasa i bardzo sobie zachwalam.
Buziaczki, Alex.

6 komentarzy:

  1. Buty to podstawa. Dodałaś zdjęcie moich ukochanych butków, na które obecnie zbieram pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam moje z Lidla już ponad rok i bardzo dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas szukam odpowiednich butów, nie tyle do biegania co do ćwiczeń i jeszcze ich nie kupiłam. Kompletnie się nie znam na tym, co powinny posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt , buty to b.ważna rzecz do biegania .

    OdpowiedzUsuń
  5. buty to na prawdę bardzo ważna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam właśnie te Nike ze zdjecia, biegam w nich i chodzę na siłownię- nie zamienilabym na żadne inne, a kilka par juz przetestowalam :)

    OdpowiedzUsuń